اخبار و دانلود بازی های موبایل

معرفی و خبر های داغ از دنیای موبایل و ای تی

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

SHAREit : تبادل اطلاعات با سرعت بالا در گوشی موبایل شما

برنامه SHAREit سریع ترین ابزار انتقال فایل در سراسر جهان است. که با استفاده از آن خواهید توانست ظرف مدت چند ثانیه فایل‌های حجیم را جابجا نموده و به اشتراک بگذارید. فناوری وای-فای دایرکت چند وقتی است که معرفی شده، اما به هر دلیل نتوانسته آنطور که باید و شاید جایگاه واقعی خود را در بین کاربران پیدا نماید. برنامه SHAREit نیز در بخشی از تنظیمات خود از این فناوری استفاده می‌کند. برای استفاده از آن کافی است پس از نصب و ورود به محیط اپ انتخاب کنید که قصد ارسال یک یا چند فایل را دارید یا قصد دارید فایلی را از دوست خود دریافت کنید.

معرفی اپلیکیشن :

در برنامه SHAREit پس از نصب و اجرای ، با منویی مطابق تصویر زیر مواجه می شوید؛ دو گزینه دریافت (Recieve) و ارسال (Send) با آیکون های بزرگ در میانه صفحه دیده می شوند. فایل های صوتی، اپلیکیشن ها و همچنین فایل های مولتی مدیا در سه بخش جداگانه تفکیک شده اند و در قسمت بالا در دسترس هستند؛ علامت دو فلش رو به پایین نیز وضعیت کلی حافظه داخلی تلفن را به همراه پیشنهاد هایی به نمایش در می آورد.

برنامه SHAREit

برنامه SHAREit

به صورت عادی فردی که قصد دارد فایلی را ارسال کند ابتدا باید آنرا انتخاب کرده و سپس فردی که قصد دارد فایل را دریافت کند نیز باید دکمه دریافت را انتخاب نماید. در این حالت دستگاه فرد دریافت کننده به عنوان هات اسپات روتر عمل کرده و اطلاعات نیز از طریق وای‌فای ارسال می‌گردند. برای ارسال و دریافت اطلاعات نیز دو طرف می‌بایست به شبکه وای-فای که به صورت عمومی با کلمه Beey- شروع می‌شود متصل شوند و از آن طریق به نقل و انتقال داده بپردازند.

ویژگی های اصلی :

هیچ محدودیتی در شبکه وجود ندارد
 -به اشتراک گذاری فایل ها هر زمان و هر کجا!

سریع ترین در جهان
-سریعتر از بلوتوث، بالاترین سرعت تا 20M / s می رسد.
 = انتقال فایل های اصلی،بدون از دست دادن کیفیت آن.

انتقال کراس پلت فرم
به اشتراک گذاری پلت فرم برای تلفن ها و رایانه ها و تبلت ها، Android و iOS و Windows Phonee و Windows XP / 7/8.

انتقال هر آنچه که شما دارید
 عکس ها، فیلم ها، موسیقی، برنامه های نصب شده و سایر فایل های دیگر.

ساده و آسان
 دوستان می توانند با وارد کردن پورتال ، فایل ها را به یکدیگر انتقال دهند. بنابراین به اشتراک گذاری آن آسان است!

اتصال به کامپیوتر
انتقال فایل ها بین تلفن و کامپیوتر
 عکس های خود را مشاهده کنید و موسیقی را در رایانه ها پخش کنید.

تکرار تلفن
فقط با یک کلیک مخاطبین، پیام های اس ام اس، پیام های MMSS، موسیقی، فیلم ها، برنامه ها و سایر اطلاعات را از گوشی قدیمی خود به به گوشی جدید منتقل کنید.

برنامه SHAREit

برنامه SHAREit

برخی از امکانات :

آیکون بیشتر (سه خط موازی) در نوار بالای منو، گزینه هایی نظیر اتصال به رایانه، CLONEit، اشتراک وب و CLEANit را در اختیار کاربران قرار می دهد؛ CLONEit و CLEANit دو اپلیکیشن دیگر از سازنده این برنامه هستند که باید آن ها را به صورت جداگانه از فروشگاه دانلود کنید.

CLONEit: این اپلیکیشن به کاربر کمک می کند تا مواردی نظیر مخاطبان، پیام ها، مولتی مدیا، اپلیکیشن و بازی ها را از یک تلفن به صورت کامل به تلفن دیگر منتقل کند.

CLEANit: این برنامه در واقع یک پاک ساز (Cleaner) اندرویدی به شمار می رود که قابلیت پاک کردن دیتا و اطلاعات غیر ضروری را دارد.

Web Share: با این گزینه، می توانید فایل های خود را برای کسانی که در تلفن خود SHAREit را ندارند، ارسال کنید؛ این کار به کمک فعال شدن وای فای هات اسپات در تلفن مقابل صورت می گیرد.

Connect to PC: این برنامه به صورت انحصاری برای تبادل فایل بین تلفن های هوشمند طراحی نشده است و به کمک این گزینه قادر به تبادل فایل با رایانه های شخصی خواهید بود.

 

حرف آخر :

در برنامه SHAREit برای اتصال SHAREit به کامپیوتر، شما باید v4.0 یا بالاتر را دریافت کنید. لطفا آخرین نسخه را از www.ushareit.com را دانلود کنیدبه شخصه به شما دوستان خوبم پیشنهاد می‌کنم این اپلیکیشن را دانلود و بر روی گجت هوشمند و کامپیوتر خود نصب نموده و از امکانات آن استفاده نمایید.این اپلیکیشن برای سیستم‌های عامل اندروید، iOS  به صورت رایگان عرضه شده است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی جمشیدیان

دانلود بازی Suicide Squad :مجمع دیوانگان به صورت رایگان


بازی Suicide Squad شما انتخاب شده اید که یک نیروی ویژه ای را تشکیل دهید که شامل ویرانگران بسیار محتاطانه است.شما یا این کاراکتر های قهرمان و ویرانگر میتوانید گروهی از دشمنان را که سعی دارند شما را متوقف کنند، شکست دهید.Suicide Squadd نشان داده می تواند خود را از کلیشه های معمول فیلم های ابرقهرمانی جدا کند. به همین دلیل خیلی ها منتظر تماشایش هستند.

معرفی گیم پلی :

اگر از علاقه مندان به فیلم Suicide Squad هستید، در دانلود بازی Suicide Squad: Special Ops تردید نکنید. چون جدا از این که بازی رایگان بوده و هیچ گونه تبلیغی از عناوین دیگر هم مشاهده نمی شود، مبارزه در نقش شخصیت های این اثر جذابیت های خود را دارد.در این بازی باید از میان سه شخصیت یکی را انتخاب کنید: دِدشات با تفنگ خود، هارلی کویین با چوب بیس‌بالش و دیابلویی که آتش می‌افروزد. هدف بازی این است که گروهی ویژه را برای مبارزه با نیروهای اهریمنی که در سر راهتان قرار می‌گیرند رهبری کنید.

به عبارتی دیگر، کاراکترهای داستان در هر منطقه با گروهی مبارزه کرده و پس از پیروزی به یک جای دیگر می روند. این روند هم تا زمانی که ببازید ادامه دارد.متاسفانه تاکنون تنها سه کاراکتر در بازی وجود داشته و خبری از دیگر اعضای جوخه انتحار نیست. البته در نبردها هر سه اعضای گروه حضور دارند و پس از مرگ هر کدام می توانید یکی دیگر را انتخاب کنید. اگر هم تمامی کاراکترها کشته شوند بازی را باخته و مجبورید از ابتدا شروع نمایید.

بازی Suicide Squad

بازی Suicide Squad

امکانات دیگر :

هر کدام از کاراکترها دارای سلاح و قابلیت خود هستند. بنابراین بازیکن می تواند بسته به توانایی هایش، در هر منطقه شخصیتی که مناسب تر است را انتخاب کند.بنابر گفته‌ ی شرکت وارنربراس، شاهد یک بازی «شوتر اول شخص بهینه سازی شده برای موبایل» هستیم که بازیکن می بایست در سراسر شهر بگردد و با جمع آوری بسته های خشاب و سلامتی برای زنده ماندن تلاش کند!

چون Suicide Squad: Special Ops یک عنوان با ریتم سریع است، استودیو سازنده می توانست قطعه هایی با ضرب آهنگ تند را برای بعضی قسمت ها استفاده کند. با این وجود آن ها تصمیم گرفتند موسیقی را به منو محدود کرده و هنگام بازی تنها با صدای محیط و تیراندازی مواجه هستید.می‌توان رنگ‌های شاد و متنوع و کنترل‌های ساده‌ی بازی را از عوامل تأثیرگذار در پویایی و جذابیت این بازی نام برد.

برخی از ویژگی ها :

– تلاش برای زنده ماندن با از بین بردن دشمنان.

– انتخاب از میان سه شخصیت منحصر به فرد.

– استفاده از توانایی خاص شخصیت ها.

– گشت و گذار در شهر برای پیش بردن بازی.

– گرافیک اچ دی با طراحی فوق العاده.

– صداگذاری و کنترلرهای بسیار خوب.

– ذخیره ویدئوهای اچ دی برای اشتراک گذاری.

حرف آخر :

پس اگر به‌دنبال یک بازی سرگرم‌کننده هستید فرصت را هدر ندهید و همین حالا به دانلود این بازی بپردازید.تنها هدفی که دارید داشتن یک طعم دلنشین از گیم پلی و ثبت بیشترین رکورد است. بالاتر هم گفتیم، اگر منتظر اکران فیلم هستید بازی می تواند بهترین مرهم ممکن در این زمان باشد.برای پلتفرماندروید و ای او اس منتشر شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی جمشیدیان

وان پلاس 5 امتیاز ۸۷ را از DxOMark گرفت


وان پلاس 5 امتیاز ۸۷ را از DxOMark گرفت
  
بررسی‌های انجام شده توسط وب‎سایت DxOMark که به صورت تخصصی کیفیت دوربین گوشی‌های هوشمند را مورد ارزیابی قرار می‎دهد، حاکی از آن است که گوشی پرچم‎دار وان‌پلاس 5 امتیاز کم‎تری در مقایسه با گوشی‌های اچ‌‍تی‌سی یو ۱۱، پیکسل گوگل، اچ‌‏تی‌سی ۱۰، گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۷ سامسونگ به‌دست آورده است. با توجه به بررسی عملکرد دوربین این گوشی، پرچم‎دار جدید وان‌پلاس از رقبای گران‎قیمت‎تر خود در زمینه عکاسی عقب‎تر است. وب‎سایت DxOMark به دوربین گوشی وان‌پلاس ۵، امتیاز ۸۷ داده است و ادعا می‌کند که فوکوس خودکار، عملکرد خوبی دارد و دوربین می‌تواند به سرعت فوکوس کند. توازن سفیدی رنگ در تصاویر به ثبت رسیده با دوربین این گوشی، مناسب ارزیابی شده است و DxOMark، هم‏چنین وان‏‌پلاس ۵ را یک انتخاب خوب برای عکاسی در محیط‌هایی با نور مناسب، عنوان می‎کند.با این وجود، اعلام شده است که «گاهی هنگام تصویربرداری در شرایط محیطی، ممکن است برخی از جزئیات تصاویر از دست برود» یا در تصویربرداری در محیط‌هایی که روشنایی چندانی ندارد، نویز تصاویر بیشتر خواهد شد و ممکن است بخشی از تصاویر مات شود.شرکت وان‌پلاس هنگام رونمایی از گوشی OnePlus 5 که از یک دوربین دوگانه بهره می‌برد؛ به عملکرد خوب دوربین گوشی جدید خود پرداخت و آن‎را یک نقطه قوت برای فروش این محصول ارزیابی کرد. با این وجود، به‎نظر می‌رسد که نتیجه همکاری وان‌‏پلاس با DxOMark چندان نتوانسته برای گوشی‌های پرچم‎دار گران‌قیمت‎تر سال ۲۰۱۷ مانند اچ‌تی‎سی یو ۱۱ که اکنون به بهترین دوربین در میان گوشی‎های هوشمند مجهز شده است، مشکل‌ساز شود.البته باید به قیمت این گوشی نیز توجه کنید؛ وان‌پلاس از بسیاری از محصولات ذکر شده ارزان‎قیمت‎تر است و این گوشی که از تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام استفاده می‎کند، تنها ۴۷۰ دلار قیمت دارد. این در حالی است که رقبای دیگری مانند گلکسی اس ۸ سامسونگ یا اچ‌تی‎س یو ۱۱ با قیمتی بیشتر از ۷۰۰ دلار به فروش می‎رسند. هم‎چنین، به صرف امتیاز این گوشی در DxOMark نباید عملکرد وان‌پلاس ۵ را در زمینه عکس‌برداری قضاوت کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی جمشیدیان

Castle Creeps TD بررسی بازی : استراتژیک مدافعان قلعه


Castle Creeps TD بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی بازیسازی Outplay Entertainmentt که به صورت رایگان در مارکت گوگل پلی منتشر شده و تا به این لحظه بیش از پانصد هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده همچنین نسخه ios آن برای کاربران  اماده شده است.

معرفی گیم پلی :

در این بازی شما باید تیمی قدرتمندرا تشکیل دهید و برای رسیدن به حکومت قلعه تلاش کنید. برج های دفاعی قدرتمندی را بنا کنید تا در برابر دشمنان از شما دفاع کنند. گزینه های مختلفی برای ارتقا این برج ها نیز در بازی وجود دارد و با قدرت بیشتری با دشمنان مبارزه کنید. شما ابتدا باید پیش از انجام مبارزات، ساختمان ها را با استفاده از آیتم ها [چوب، سنگ، آهن یا بقیه] و پرداخت هزینه ارتقا دهید. سپس توانایی پیشرفت همان بنا دفاعی برای شما و هنگام مبارزات فراهم خواهد شد. این المان موجب شده تا Castle Creeps TD پیچیدگی بیشتری نسبت به بقیه عناوین Tower Defence به خود گرفته و برای پیروزی تلاش بیشتری نمایید.

Castle Creeps TD

Castle Creeps TD

برای مدیریت قلعه خود نیاز به منابع فراوانی نیز خواهید داشت،این منابع و کمبود خود را نیز می توانید با حمله به قلعه های دیگر به دست بیاورید،قابل ذکر است با بازی کردن مداوم امکانات بسیار جالبی نیز در اختیارتان قرار داده می شود. یکی از این قابلیت ها امکان افزایش نیرو و قابلیت نیروهای نظامیتان است.

گرافیک گیم پلی :

همانطور که عکس ها را مشاهده کردید، محیط بازی، نمای یک میدان جنگ است.محیط رنگارنگ، ساختمان ها،تنوع سلاح جنگی و شخصیت های قهرمان بازی همگی دست به دست هم داده اند تا کاربر بیشترین لذت ممکن را از گرافیک و محیط بازی ببرد.

همچنین ویژگی هایی مثل :
  • گیم پلی بسیار تاکتیکی در سبک برج های دفاعی
  • وجود دشمنان مختلف با ویژگی های مختلف
  • قهرمانان جنگ سالار خطرناک
  • قابلیت کنترل برج ها از قبیل ساخت, ارتقاء, فروش و …
  • نقشه های مختلف برای بازی
  • به جذابیت و هیجان بازی افزوده است.
  • Castle Creeps TD

    Castle Creeps TD

 

حرف آخر :

برای کسانی که از بازی های Kingdom Rush و Alien Creeps لذت برده اند، مطمئنا Castle Creeps TD هم سرگرم کننده خواهد بود. شاید ساخته Outplay تفاوت چندانی با گذشته نداشته باشد ولی با توسعه دهنده  توانسته تجربه جذابی به بازیکن ها هدیه بدهد. جدا از این که مخاطبین از Castle Creeps TD استقبال کرده و با توجه به گزارشات، طی 5 روز 3 میلیون نفر دست به دانلودش زده اند!

Castle Creeps TD

Castle Creeps

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی جمشیدیان

سود کنسول ایکس باکس برای مایکروسافت باعث باقی ماندن این کنسول در بازار شده است

مایکل پکتر عنوان کرد کنسول ایکس باکس سود زیادی برای مایکروسافت دارد و این کمپانی قصد ندارد از بازار سخت‎‎افزارها خارج شود.

کنسول ایکس باکس وان ایکس امسال منتشر می‎شود و از سخت‎افزار آن بسیار صحبت شده است، این کنسول در حقیقت ورودی، پرهیجان داشت، پس به نظر می‎رسد انتظارات بسیاری از این دستگاه می‎رود و شاید این کنسول بتواند این انتظارات را برآورده کند، ولی اگر عملکرد ضعیفی از خود نشان دهد که البته غیرممکن به نظر می‎رسد، با توجه به قیمت بالای این کنسول نسبت به کنسول چیره بر بازار سونی و کنسول در حال اوج نینتندو و همچنین به علت کمبود بازی انحصاری برای ایکس باکس امکان دارد که کمپانی مایکروسافت از خانواده ایکس باکس قطع امید کند و از بازار کنسول‎ها خارج شود. یکی از تحلیل‎گران اعلام کرده بود که کمپانی مایکروسافت آماده خارج شدن از بازار سخت‎افزارهاست، پس آیا عملکرد ضعیف کنسول ایکس باکس وان ایکس می‎‎تواند پایانی برای حضورمایکروسافت در بازار کنسول‎ها باشد. این سوالی است که از مایکل پکتر، کارشناس و تحلیل‎‎گر سازمان امنیتی Wedbush پرسیده شد. لازم به ذکر است، او رخ دادن این اتفاق را محتمل نمی‎‎داند. پکتر گفت:

نه من این طور فکر نمی‎کنم، کنسول‎های ایکس باکس سود زیادی به همراه دارند. همه ما می‎دانیم برای رسیدن به مقام اول رقابت وجود دارد که مشخص می‎کند چه کسی اول و چه کسی دوم است، ولی این حرف مثل این بوده که بگوییم چون پپسی کمتر از کوکاکولا نوشابه می‎فروشد، پس در شرکت پپسی را تخته کنیم، یا مثلا بگوییم چون رستوران Burger King کمتر از رستوران McDonald همبرگر می‎فروشد، پس رستوران Burger King را کلا تعطیل کنیم. باید به این نکته توجه داشت که هر دوی آن‎ها سودآور هستند و چه اهمیتی دارد که کدام یک کم، بیشتر فروش دارد؟ نتها کسانی که سر این موضوع بحث می‎کنند طرفداران متعصب این کنسول‎ها هستند.

من هم با پکتر موافق هستم اگر ایکس باکس برای مایکروسافت سود دارد پس دلیلی ندارد که مایکروسافت از این کنسول دست بکشد، ولی سوال اینجاست که آیا واقعا ایکیس باکس سودآور است؟ البته ایکس باکس لایو سودآور است ولی باید توجه داشت که گذر زمان بر روی آن تاثیر می‎گذارد. قیمت بالای ایکس باکس وان ایکس از یک سو و همچنین نبود بازی‎‎های انحصاری ترغیب کننده برای این ایکس باکس مانند بازی‎های Horizon و Zelda که به فروش پلی‎استیشن 4 و نینتندو سوییچ کمک کردند، بر عملکرد این کنسول تاثیر منفی خواهد گذاشت، ما از پکتر درباره این که این تاثیر تا چه حد بوده است، سوال کردیم.

به نظر من آن‎ها باید توجه ویژه‎ای به این نکته داشته باشند، من نمی‎دانم که این مسئله برای آن‎ها در چه اولویتی است یا اینکه آن‎ها استودیوهایی که در سطح استودیوهای سونی باشند دارند یا خیر؛ من نمی‎دانم پس نمی‎توانم به طور دقیق بگویم. بازی Horizon Zero Dawn توسط استودیو Guerrilla ساخته شده و اعضای آن‎ عالی هستند، مقابله با بازی‎های مثل Horizon چالش بزرگی خواهد بود، این مقابله فقط در صورتی امکان‎پذیر است که کمپانیمایکروسافت Take-Two را خریداری کند و بازی‎های GTA و Red Deadd را به صورت انحصاری برای ایکس باکس  توسعه دهد، این کار بسیار مشکل خواهد بود، ولی باید این انجام شود اما مطمئن نیستم که توانایی این کار را داشته باشند.

من شخصا با او موافق هستم که مایکروسافت از نبود تنوع در عناوین انحصاری ایکس باکس رنج می‎برد. مشکل آن‎ها کمبود استعداد و خلاقیت نیست، آن‎‎ها استودیوهای بسیار خوبی دارند، ولی تا زمانی که این استودیوها مشغول کار بر روی سری بازی‌های قدیمی ایکس باکس مثل Halo و Gears of War هستند، نمی‎توان از آن‎ها انتظار اثری جدید و هیجان‎انگیز را داشت.

نظر شما درباره کنسول ایکس باکس وان ایکس چیست؟ آیا شما هم موافق ساخت بازی‎های جدید انحصاری برای این کنسول هستید؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی جمشیدیان

شهر نیویورک در بازی Spider Man چندین برابر بزرگ تر از شهر بازی Sunset Overdrive است

استودیو «اینسومنیاک گیمز» (Insomniac Games) بر روی بازی Spider-Man کار می‌کند که عنوانی جهان باز است و قصد دارد تا جا که می‌تواند شهر نیویروک را واقعی بسازد.

همیشه یک سوال در مورد بازی‌های جهان باز وجود دارد: محیط این عناوین به چه اندازه بزرگ خواهد بود؟استودیو Insomniac Games در توییتر به این سوال جواب داده است.

وقتی از این توسعه دهنده درباره مقایسه نقشه بازی Spider-Man با بازی The Witcher 3 سوال پرسیده شد، در جواب گفتند که به درستی نمی‌توانند به این سوال پاسخ دهند. در عوض آن‌ها اعلام کردند که شهر نیوورک را در بازی Spider-Man چندین برابر بزرگ‌تر از شهر «سانست» (Sunset) در بازی قبلی استودیو، یعنی Sunset Overdrive، خواهد بود.

واقعا جالب است که ببینیم در Spider-Man شهر نیویورک به چه اندازه به واقعیت نزدیک خواهد بود ولی فعلا باید به همین اطلاعات راضی باشیم. تاریخ دقیق انتشار بازی Spider-Man هنوز مشخص نشده است و تنها می‌‌دانیم که قرار است بازی در سال 2018 منتشر شود. «شان لیدن» (Shawn Layden)، رئیس شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی در آمریکا، چندی پیش فاش کرده بود که بازی Spider-Man در نیمه اول سال 2018 منتشر خواهد شد.

نکته جالب درباره بازی این است که پیتر پارکر یک قهرمان تازه کار نخواهد بود و هشت سال سابقه انجام اینکار را دارد. با این که استودیو «اینسومینیاک گیمز» سابقه همکاری با مایکروسافت را نیز دارد، ولی بازی Spider-Man به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی جمشیدیان

بررسی بازی Gangstar Vegas

بررسی بازی Gangstar Vegas : بازی کردن در یک نقش خطرناک ، سرگرم کننده، وحشیانه و سفر به شهرها !بازی Gangstar Vegas لذت بردن از همه چیز را ارائه می دهد، از تیراندازی باندهای رقیب و سرقت ماشین ها برای رسیدن به هدف و غیره. از استودیوی بازیسازی Gameloft برای اسمارت فوناندروید ارائه شده است همچنین نسخه ای او اس ان هم توزیع شده است.

معرفی گیم پلی :

کمپانی گیم‌لافت که یکی از مشهور‌ترین شرکت‌ها در زمینه ساخت بازی‌های موبایل است و بازی‌هایی در ژانر‌های مختلف ساخته است، با سری گنگستر خود سعی کرده تا بازی‌های جهان‌باز GTA مانند را وارد پلتفرم موبایل کند.در بررسی بازی Gangstar Vegas یک بازی جهان‌باز سه بعدی به حساب می‌آید که در شهر وگاس روایت می‌شود.

داستان بازی در مورد شخصیت جسیون ملون است که یک مبارز حرفه‌ای MMA بوده و در یکی از مسابقه‌هایش، از رییس مافیا پول گرفته و توسط وی تهدید می‌شود که باید در راند خاصی شکست بخورد. ولی روند مسابقه به شکل دیگری پیش می‌رود و حریف جیسون، پیش از رسیدن به راند مورد نظر ناک‌اوت می‌شود و پس از آن شخصیت جیسون تحت تعقیب مافیا قرار گرفته و به ورا مونتلو پناه می‌برد.ماموریت‌های بازی تنوع نسبتا خوبی دارند و از دزدی کردن از مناطق مختلف گرفته تا کشتن افرادی خاص و به دست آوردن آیتم‌های مختلف را در بازی شاهد هستیم.

روند گیم پلی :

بازی‌های این سبکی معمولا نیاز به کلید‌های مختلفی برای کنترل بازی و انجام کار‌ها دارند و کنترل‌های لمسی پتانسیل ایجاد محدودیت در این زمینه را دارند. با اینکه گیملافت سعی کرده تا حد ممکن بازی را از این نظر بهینه کند، اما هنوز هم محدودیت‌هایی در این مورد وجود دارد و مشکلات کلید‌های لمسی مخصوصا در صحنه‌های تیراندازی کاملا خودشان را نشان می‌دهند و هدف گرفتن دشمنان و تغییر زاویه دوربین گاهی واقعا دشوار می‌شود.

بررسی بازی Gangstar Vegas

بررسی بازی Gangstar Vegas

اما با اینکه کنترل‌های بازی در صحنه‌های تیراندازی کمی آزاردهنده است، قضیه در مورد رانندگی که از قضا بخش مهمی از بازی را هم تشکیل می‌دهد، کاملا متفاوت بوده و رانندگی در بازی واقعا لذت‌بخش است که تجربه گیملافت در ساخت بازی‌های سبک ریسینگ قطعا در این زمینه بی‌تاثیر نبوده است. همچنین تنوع ماشین‌ها هم در بازی زیاد است و علاوه بر آن می‌توانید از وسایل نقلیه دیگر مثل موتور نیز بهره ببرید و در کل حتی اگر علاقه‌ای به انجام ماموریت‌های بازی نیز نداشته باشید، صرفا رانندگی با وسایل نقلیه مختلف و گردش در شهر نسبتا بزرگ بازی، لذت‌بخش است.

گرافیک گیم پلی :

از ویژگی‌های مثبت همیشگی بازی‌های گیملافت، گرافیک عالی است و Gangstar Vegas هم از این قاعده مستثنی نیست. بازی شهر نسبتا بزرگی دارد که طراحی آن به خوبی صورت گرفته است. علاوه بر این طراحی ماشین‌ها، شخصیت‌ها و دیگر آیتم‌های بازی نیز در سطح خوبی است و در کل بازی از حیث ظاهری، جزو آثار خوب موبایل محسوب می‌شود.

بررسی بازی Gangstar Vegas

بررسی بازی Gangstar Vegas

حرف آخر :

فروشگاه این بازی دارای اسلحه ها ، ماشین ها و لباس های مختلف است که می توانید با جمع آوری امتیاز و یا خرید اعتبار از مارکت گوگل پلی از آن ها استفاده کنید بازی تا حد زیادی هم به این خرید‌ها وابسته است چرا که پول نقش زیادی در بازی ایفا می‌کند.بازی به دو صورت آفلاین و آنلاین انجام میشود.در مجموع اگر به بازی‌های جهان‌باز علاقه دارید و پیش از این هم نسخه‌های موبایل سری GTAA را تجربه کرده‌اید، دانلود بازی Gangstar Vegas پیشنهاد می‌شود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
علی جمشیدیان