بررسی بازی Gangstar Vegas : بازی کردن در یک نقش خطرناک ، سرگرم کننده، وحشیانه و سفر به شهرها !بازی Gangstar Vegas لذت بردن از همه چیز را ارائه می دهد، از تیراندازی باندهای رقیب و سرقت ماشین ها برای رسیدن به هدف و غیره. از استودیوی بازیسازی Gameloft برای اسمارت فوناندروید ارائه شده است همچنین نسخه ای او اس ان هم توزیع شده است.

معرفی گیم پلی :

کمپانی گیم‌لافت که یکی از مشهور‌ترین شرکت‌ها در زمینه ساخت بازی‌های موبایل است و بازی‌هایی در ژانر‌های مختلف ساخته است، با سری گنگستر خود سعی کرده تا بازی‌های جهان‌باز GTA مانند را وارد پلتفرم موبایل کند.در بررسی بازی Gangstar Vegas یک بازی جهان‌باز سه بعدی به حساب می‌آید که در شهر وگاس روایت می‌شود.

داستان بازی در مورد شخصیت جسیون ملون است که یک مبارز حرفه‌ای MMA بوده و در یکی از مسابقه‌هایش، از رییس مافیا پول گرفته و توسط وی تهدید می‌شود که باید در راند خاصی شکست بخورد. ولی روند مسابقه به شکل دیگری پیش می‌رود و حریف جیسون، پیش از رسیدن به راند مورد نظر ناک‌اوت می‌شود و پس از آن شخصیت جیسون تحت تعقیب مافیا قرار گرفته و به ورا مونتلو پناه می‌برد.ماموریت‌های بازی تنوع نسبتا خوبی دارند و از دزدی کردن از مناطق مختلف گرفته تا کشتن افرادی خاص و به دست آوردن آیتم‌های مختلف را در بازی شاهد هستیم.

روند گیم پلی :

بازی‌های این سبکی معمولا نیاز به کلید‌های مختلفی برای کنترل بازی و انجام کار‌ها دارند و کنترل‌های لمسی پتانسیل ایجاد محدودیت در این زمینه را دارند. با اینکه گیملافت سعی کرده تا حد ممکن بازی را از این نظر بهینه کند، اما هنوز هم محدودیت‌هایی در این مورد وجود دارد و مشکلات کلید‌های لمسی مخصوصا در صحنه‌های تیراندازی کاملا خودشان را نشان می‌دهند و هدف گرفتن دشمنان و تغییر زاویه دوربین گاهی واقعا دشوار می‌شود.

بررسی بازی Gangstar Vegas

بررسی بازی Gangstar Vegas

اما با اینکه کنترل‌های بازی در صحنه‌های تیراندازی کمی آزاردهنده است، قضیه در مورد رانندگی که از قضا بخش مهمی از بازی را هم تشکیل می‌دهد، کاملا متفاوت بوده و رانندگی در بازی واقعا لذت‌بخش است که تجربه گیملافت در ساخت بازی‌های سبک ریسینگ قطعا در این زمینه بی‌تاثیر نبوده است. همچنین تنوع ماشین‌ها هم در بازی زیاد است و علاوه بر آن می‌توانید از وسایل نقلیه دیگر مثل موتور نیز بهره ببرید و در کل حتی اگر علاقه‌ای به انجام ماموریت‌های بازی نیز نداشته باشید، صرفا رانندگی با وسایل نقلیه مختلف و گردش در شهر نسبتا بزرگ بازی، لذت‌بخش است.

گرافیک گیم پلی :

از ویژگی‌های مثبت همیشگی بازی‌های گیملافت، گرافیک عالی است و Gangstar Vegas هم از این قاعده مستثنی نیست. بازی شهر نسبتا بزرگی دارد که طراحی آن به خوبی صورت گرفته است. علاوه بر این طراحی ماشین‌ها، شخصیت‌ها و دیگر آیتم‌های بازی نیز در سطح خوبی است و در کل بازی از حیث ظاهری، جزو آثار خوب موبایل محسوب می‌شود.

بررسی بازی Gangstar Vegas

بررسی بازی Gangstar Vegas

حرف آخر :

فروشگاه این بازی دارای اسلحه ها ، ماشین ها و لباس های مختلف است که می توانید با جمع آوری امتیاز و یا خرید اعتبار از مارکت گوگل پلی از آن ها استفاده کنید بازی تا حد زیادی هم به این خرید‌ها وابسته است چرا که پول نقش زیادی در بازی ایفا می‌کند.بازی به دو صورت آفلاین و آنلاین انجام میشود.در مجموع اگر به بازی‌های جهان‌باز علاقه دارید و پیش از این هم نسخه‌های موبایل سری GTAA را تجربه کرده‌اید، دانلود بازی Gangstar Vegas پیشنهاد می‌شود.