اخبار و دانلود بازی های موبایل

معرفی و خبر های داغ از دنیای موبایل و ای تی

دانلود بازی Suicide Squad :مجمع دیوانگان به صورت رایگان


بازی Suicide Squad شما انتخاب شده اید که یک نیروی ویژه ای را تشکیل دهید که شامل ویرانگران بسیار محتاطانه است.شما یا این کاراکتر های قهرمان و ویرانگر میتوانید گروهی از دشمنان را که سعی دارند شما را متوقف کنند، شکست دهید.Suicide Squadd نشان داده می تواند خود را از کلیشه های معمول فیلم های ابرقهرمانی جدا کند. به همین دلیل خیلی ها منتظر تماشایش هستند.

معرفی گیم پلی :

اگر از علاقه مندان به فیلم Suicide Squad هستید، در دانلود بازی Suicide Squad: Special Ops تردید نکنید. چون جدا از این که بازی رایگان بوده و هیچ گونه تبلیغی از عناوین دیگر هم مشاهده نمی شود، مبارزه در نقش شخصیت های این اثر جذابیت های خود را دارد.در این بازی باید از میان سه شخصیت یکی را انتخاب کنید: دِدشات با تفنگ خود، هارلی کویین با چوب بیس‌بالش و دیابلویی که آتش می‌افروزد. هدف بازی این است که گروهی ویژه را برای مبارزه با نیروهای اهریمنی که در سر راهتان قرار می‌گیرند رهبری کنید.

به عبارتی دیگر، کاراکترهای داستان در هر منطقه با گروهی مبارزه کرده و پس از پیروزی به یک جای دیگر می روند. این روند هم تا زمانی که ببازید ادامه دارد.متاسفانه تاکنون تنها سه کاراکتر در بازی وجود داشته و خبری از دیگر اعضای جوخه انتحار نیست. البته در نبردها هر سه اعضای گروه حضور دارند و پس از مرگ هر کدام می توانید یکی دیگر را انتخاب کنید. اگر هم تمامی کاراکترها کشته شوند بازی را باخته و مجبورید از ابتدا شروع نمایید.

بازی Suicide Squad

بازی Suicide Squad

امکانات دیگر :

هر کدام از کاراکترها دارای سلاح و قابلیت خود هستند. بنابراین بازیکن می تواند بسته به توانایی هایش، در هر منطقه شخصیتی که مناسب تر است را انتخاب کند.بنابر گفته‌ ی شرکت وارنربراس، شاهد یک بازی «شوتر اول شخص بهینه سازی شده برای موبایل» هستیم که بازیکن می بایست در سراسر شهر بگردد و با جمع آوری بسته های خشاب و سلامتی برای زنده ماندن تلاش کند!

چون Suicide Squad: Special Ops یک عنوان با ریتم سریع است، استودیو سازنده می توانست قطعه هایی با ضرب آهنگ تند را برای بعضی قسمت ها استفاده کند. با این وجود آن ها تصمیم گرفتند موسیقی را به منو محدود کرده و هنگام بازی تنها با صدای محیط و تیراندازی مواجه هستید.می‌توان رنگ‌های شاد و متنوع و کنترل‌های ساده‌ی بازی را از عوامل تأثیرگذار در پویایی و جذابیت این بازی نام برد.

برخی از ویژگی ها :

– تلاش برای زنده ماندن با از بین بردن دشمنان.

– انتخاب از میان سه شخصیت منحصر به فرد.

– استفاده از توانایی خاص شخصیت ها.

– گشت و گذار در شهر برای پیش بردن بازی.

– گرافیک اچ دی با طراحی فوق العاده.

– صداگذاری و کنترلرهای بسیار خوب.

– ذخیره ویدئوهای اچ دی برای اشتراک گذاری.

حرف آخر :

پس اگر به‌دنبال یک بازی سرگرم‌کننده هستید فرصت را هدر ندهید و همین حالا به دانلود این بازی بپردازید.تنها هدفی که دارید داشتن یک طعم دلنشین از گیم پلی و ثبت بیشترین رکورد است. بالاتر هم گفتیم، اگر منتظر اکران فیلم هستید بازی می تواند بهترین مرهم ممکن در این زمان باشد.برای پلتفرماندروید و ای او اس منتشر شده است.

۹۶/۰۴/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی جمشیدیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی