اخبار و دانلود بازی های موبایل

معرفی و خبر های داغ از دنیای موبایل و ای تی

Castle Creeps TD بررسی بازی : استراتژیک مدافعان قلعه


Castle Creeps TD بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی بازیسازی Outplay Entertainmentt که به صورت رایگان در مارکت گوگل پلی منتشر شده و تا به این لحظه بیش از پانصد هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده همچنین نسخه ios آن برای کاربران  اماده شده است.

معرفی گیم پلی :

در این بازی شما باید تیمی قدرتمندرا تشکیل دهید و برای رسیدن به حکومت قلعه تلاش کنید. برج های دفاعی قدرتمندی را بنا کنید تا در برابر دشمنان از شما دفاع کنند. گزینه های مختلفی برای ارتقا این برج ها نیز در بازی وجود دارد و با قدرت بیشتری با دشمنان مبارزه کنید. شما ابتدا باید پیش از انجام مبارزات، ساختمان ها را با استفاده از آیتم ها [چوب، سنگ، آهن یا بقیه] و پرداخت هزینه ارتقا دهید. سپس توانایی پیشرفت همان بنا دفاعی برای شما و هنگام مبارزات فراهم خواهد شد. این المان موجب شده تا Castle Creeps TD پیچیدگی بیشتری نسبت به بقیه عناوین Tower Defence به خود گرفته و برای پیروزی تلاش بیشتری نمایید.

Castle Creeps TD

Castle Creeps TD

برای مدیریت قلعه خود نیاز به منابع فراوانی نیز خواهید داشت،این منابع و کمبود خود را نیز می توانید با حمله به قلعه های دیگر به دست بیاورید،قابل ذکر است با بازی کردن مداوم امکانات بسیار جالبی نیز در اختیارتان قرار داده می شود. یکی از این قابلیت ها امکان افزایش نیرو و قابلیت نیروهای نظامیتان است.

گرافیک گیم پلی :

همانطور که عکس ها را مشاهده کردید، محیط بازی، نمای یک میدان جنگ است.محیط رنگارنگ، ساختمان ها،تنوع سلاح جنگی و شخصیت های قهرمان بازی همگی دست به دست هم داده اند تا کاربر بیشترین لذت ممکن را از گرافیک و محیط بازی ببرد.

همچنین ویژگی هایی مثل :
  • گیم پلی بسیار تاکتیکی در سبک برج های دفاعی
  • وجود دشمنان مختلف با ویژگی های مختلف
  • قهرمانان جنگ سالار خطرناک
  • قابلیت کنترل برج ها از قبیل ساخت, ارتقاء, فروش و …
  • نقشه های مختلف برای بازی
  • به جذابیت و هیجان بازی افزوده است.
  • Castle Creeps TD

    Castle Creeps TD

 

حرف آخر :

برای کسانی که از بازی های Kingdom Rush و Alien Creeps لذت برده اند، مطمئنا Castle Creeps TD هم سرگرم کننده خواهد بود. شاید ساخته Outplay تفاوت چندانی با گذشته نداشته باشد ولی با توسعه دهنده  توانسته تجربه جذابی به بازیکن ها هدیه بدهد. جدا از این که مخاطبین از Castle Creeps TD استقبال کرده و با توجه به گزارشات، طی 5 روز 3 میلیون نفر دست به دانلودش زده اند!

Castle Creeps TD

Castle Creeps

۹۶/۰۴/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی جمشیدیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی