Quiz of Kings : اگر از علاقمندان رقابت و هیجان و همچنین بالابردن اطلاعات خود هستید، با معرفی بازی جدید و ایرانی Quiz Of Kings همراه باشید.که خیلی زود به شهرت رسید. بازی‌ای که با وجود کمبودها و مشکلاتش، هنوز هم طرفداران زیادی دارد که در سبک رقابتی-معمایی(Trivia) می‌باشد. یک استارتاپ ایرانی است که توسط گروهی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر ساخته شده‌است.

معرفی بازی :

در این بازی آنلاین کاربران به صورت دو به دو در برابر هم قرار می‌گیرند و در 6 دور بایکدیگر رقابت می‌کنند. درنهایت هر کس که به تعداد سوالات بیشتری پاسخ درست دهد، برنده می‌شود و سطح او در بازی افزایش می‌یابد.

Quiz of Kings

Quiz of Kings

روند بازی :

در Quiz of Kings بدون ثبت نام کردن نیز می‌توانید وارد مسابقه شوید، اما پیشنهاد ما این است که حتما پروفایل خود را بسازید تا آمار و رتبه شما در بازی از دست نرود.
با لمس دکمه شروع بازی جدید، 2 انتخاب پیش روی شما قرار می‌گیرد تا به صورت شانسی با حریفی روبه‌رو شوید یا با وارد کردن نام دوستان خود مستقیما با آنها مسابقه دهید.

در هر راند بازی، که سوالات آن در موضوعات متنوعی مثل تکنولوژی، جغرافیا، ادبیات، فیلم، موسیقی و… مطرح می‌شود، باید در مدتی کوتاه با دقت و سرعت به 3 سوال 4 گزینه‌ای پاسخ دهید. موضوع این سوالات را به‌صورت نوبتی شما و حریف شما انتخاب می‌کنید؛ درنتیجه باید موضوعاتی برای مسابقه انتخاب کنید که تسلط بیشتری بر آنها دارید.

در بازی Quiz Of Kings ، مهم‌ترین تاکید سازندگان بر روی موضوعات و تنوع سوالات بوده‌است. نسخه اولیه Quiz Of Kings شامل 30 هزار سوال مختلف در 15 موضوع کلی از جمله لوگو و سرگرمی، ورزش، سینما، اطلاعات عمومی، مذهبی، تاریخ، علمی، فوتبال و … است و قرار است با هر به‌روزرسانی سوالات بیشتری به مجموعه‌ی سوالات اضافه شود. به گفته تیم سازنده، تاکید آنها بر روی بالابردن سطح دانش و اطلاعات عمومی کاربران بوده‌است.

 Quiz of Kings

Quiz of Kings

در قسمت فروشگاه، امکان خرید سکه‌های بیشتری وجود دارد که با خرج کردن آنها می‌توانید تجربه خود را در بازی بیشتر کنید یا آواتار زیباتری برای خودتان بسازید. همچنین در بخش پروفایل، آماری از نتایج مسابقه و درصد سوالات درست و غلط به شما نمایش داده می‌شود تا با فهمیدن نقاط ضعف و قوت خود در بازی، موضوعات بهتری برای مسابقه دادن انتخاب کنید و احتمال برد خود را افزایش دهید.

گرافیک بازی :

یکپارچگی قالب گرافیکی، اولین نکته مثبتی است که در همه صفحات بازی فوق به چشم میخورد. چهره “Quiz of Kings” در بخش منوها به دلیل وجود نقاط قوتی همچون، رنگبندی زنده و هماهنگ، آیکن های زیبا و یکدست، فونت مناسب و چیدمان مرتب اجزای صفحه، از جذابیت قابل ملاحظه ای برخوردار بوده و میتواند رضایت کاربران را به خوبی فراهم کند. تمامی نکات مثبتی که در بند قبل ذکر شد، در اینجا نیز وجود دارند که البته انیمیشن های ملایم، جلوه های تصویری جذاب، موزیک و افکت های صوتی مناسب را نیز باید به آنها اضافه کنیم.

 

حرف آخر :

در پایان، اگر به فضای رقابتی و آنلاین علاقه‌مندید، دانلود بازی Quiz Of Kings را حتماً به شما توصیه می‌کنیم. این بازی در آینده‌ای نزدیک قطعاً به یکی از رقبای جدی بازی‌های مطرح جهانی در این سبک تبدیل خواهد شد و سؤالات انحصاری و بومی Quiz Of Kings قطعاً آن را به گزینه اول کاربران ایرانی تبدیل خواهد کرد.