اخبار و دانلود بازی های موبایل

معرفی و خبر های داغ از دنیای موبایل و ای تی

SHAREit : تبادل اطلاعات با سرعت بالا در گوشی موبایل شما

برنامه SHAREit سریع ترین ابزار انتقال فایل در سراسر جهان است. که با استفاده از آن خواهید توانست ظرف مدت چند ثانیه فایل‌های حجیم را جابجا نموده و به اشتراک بگذارید. فناوری وای-فای دایرکت چند وقتی است که معرفی شده، اما به هر دلیل نتوانسته آنطور که باید و شاید جایگاه واقعی خود را در بین کاربران پیدا نماید. برنامه SHAREit نیز در بخشی از تنظیمات خود از این فناوری استفاده می‌کند. برای استفاده از آن کافی است پس از نصب و ورود به محیط اپ انتخاب کنید که قصد ارسال یک یا چند فایل را دارید یا قصد دارید فایلی را از دوست خود دریافت کنید.

معرفی اپلیکیشن :

در برنامه SHAREit پس از نصب و اجرای ، با منویی مطابق تصویر زیر مواجه می شوید؛ دو گزینه دریافت (Recieve) و ارسال (Send) با آیکون های بزرگ در میانه صفحه دیده می شوند. فایل های صوتی، اپلیکیشن ها و همچنین فایل های مولتی مدیا در سه بخش جداگانه تفکیک شده اند و در قسمت بالا در دسترس هستند؛ علامت دو فلش رو به پایین نیز وضعیت کلی حافظه داخلی تلفن را به همراه پیشنهاد هایی به نمایش در می آورد.

برنامه SHAREit

برنامه SHAREit

به صورت عادی فردی که قصد دارد فایلی را ارسال کند ابتدا باید آنرا انتخاب کرده و سپس فردی که قصد دارد فایل را دریافت کند نیز باید دکمه دریافت را انتخاب نماید. در این حالت دستگاه فرد دریافت کننده به عنوان هات اسپات روتر عمل کرده و اطلاعات نیز از طریق وای‌فای ارسال می‌گردند. برای ارسال و دریافت اطلاعات نیز دو طرف می‌بایست به شبکه وای-فای که به صورت عمومی با کلمه Beey- شروع می‌شود متصل شوند و از آن طریق به نقل و انتقال داده بپردازند.

ویژگی های اصلی :

هیچ محدودیتی در شبکه وجود ندارد
 -به اشتراک گذاری فایل ها هر زمان و هر کجا!

سریع ترین در جهان
-سریعتر از بلوتوث، بالاترین سرعت تا 20M / s می رسد.
 = انتقال فایل های اصلی،بدون از دست دادن کیفیت آن.

انتقال کراس پلت فرم
به اشتراک گذاری پلت فرم برای تلفن ها و رایانه ها و تبلت ها، Android و iOS و Windows Phonee و Windows XP / 7/8.

انتقال هر آنچه که شما دارید
 عکس ها، فیلم ها، موسیقی، برنامه های نصب شده و سایر فایل های دیگر.

ساده و آسان
 دوستان می توانند با وارد کردن پورتال ، فایل ها را به یکدیگر انتقال دهند. بنابراین به اشتراک گذاری آن آسان است!

اتصال به کامپیوتر
انتقال فایل ها بین تلفن و کامپیوتر
 عکس های خود را مشاهده کنید و موسیقی را در رایانه ها پخش کنید.

تکرار تلفن
فقط با یک کلیک مخاطبین، پیام های اس ام اس، پیام های MMSS، موسیقی، فیلم ها، برنامه ها و سایر اطلاعات را از گوشی قدیمی خود به به گوشی جدید منتقل کنید.

برنامه SHAREit

برنامه SHAREit

برخی از امکانات :

آیکون بیشتر (سه خط موازی) در نوار بالای منو، گزینه هایی نظیر اتصال به رایانه، CLONEit، اشتراک وب و CLEANit را در اختیار کاربران قرار می دهد؛ CLONEit و CLEANit دو اپلیکیشن دیگر از سازنده این برنامه هستند که باید آن ها را به صورت جداگانه از فروشگاه دانلود کنید.

CLONEit: این اپلیکیشن به کاربر کمک می کند تا مواردی نظیر مخاطبان، پیام ها، مولتی مدیا، اپلیکیشن و بازی ها را از یک تلفن به صورت کامل به تلفن دیگر منتقل کند.

CLEANit: این برنامه در واقع یک پاک ساز (Cleaner) اندرویدی به شمار می رود که قابلیت پاک کردن دیتا و اطلاعات غیر ضروری را دارد.

Web Share: با این گزینه، می توانید فایل های خود را برای کسانی که در تلفن خود SHAREit را ندارند، ارسال کنید؛ این کار به کمک فعال شدن وای فای هات اسپات در تلفن مقابل صورت می گیرد.

Connect to PC: این برنامه به صورت انحصاری برای تبادل فایل بین تلفن های هوشمند طراحی نشده است و به کمک این گزینه قادر به تبادل فایل با رایانه های شخصی خواهید بود.

 

حرف آخر :

در برنامه SHAREit برای اتصال SHAREit به کامپیوتر، شما باید v4.0 یا بالاتر را دریافت کنید. لطفا آخرین نسخه را از www.ushareit.com را دانلود کنیدبه شخصه به شما دوستان خوبم پیشنهاد می‌کنم این اپلیکیشن را دانلود و بر روی گجت هوشمند و کامپیوتر خود نصب نموده و از امکانات آن استفاده نمایید.این اپلیکیشن برای سیستم‌های عامل اندروید، iOS  به صورت رایگان عرضه شده است.

 

۹۶/۰۴/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی جمشیدیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی